الوندپوش

09353380268

مشاوره رایگان

02166577354

کفپوش سه بعدی

کفپوش سه بعدی امروزه در طراحی داخلی سازه های مسکونی و اداری بسیار مورد توجه قرار گرفته است. مسلما بعد از ایمنی ، سهولت استفاده و کیفیت ساخت ساختمان ها ؛ اولین آیتم مورد توجه طراحان ، زیبایی می باشد. تولید و عرضه کفپوش سه بعدی باعث شد تا به نیازهای یاد شده همراه با زیبایی بینظیر پاسخ داده شود. برای اطلاعات کم و کیف کفپوش سه بعدی که محصول نسبتا جدیدی است با ما همراه باشید.

کفپوش سه بعدی

در چه جایی از کفپوش سه بعدی استفاده نکنیم؟

امروزه کفپوش سه بعدی (۳D) بیش از پیش دارای عمق طراحی شده اند و شاید در نگاه اول تشخیص غیر واقعی بودن آنها مشکل باشد. بیشترین استفاده از این نوع کفپوش ها را کف سالن انتظار شرکت ها ، کف آسانسورها ، نمایشگاه ها ، راه رو ها ، حمام ، دستشویی و … تشکیل می دهد و روز به روز بر گستره استفاده از کفپوش سه بعدی افزوده می شود. اما باید این نکته را در نظر داشت که علی رقم سفارشات روز افزون نباید کفپوش ۳D را در هر جایی استفاده کرد. مثلا پیشنهاد می شود در بیمارستان ها از این دست کفپوش استفاده نگردد. چون باعث خطای دید و نهایت خطای فکر می گردد. و یا در مکان هایی که نیاز خاصی به طراحی و دیزاین کف نیست هماننده پارکینگ و یا انبار.

در چه جایی از کفپوش سه بعدی استفاده کنیم؟

امروزه کفپوش های سه بعدی بیش از بیش به واقعیت نزدیک شده است به طوری که هر شخص با دیدن این نوع کفپوش ها مجذوب نقش سه بعدی آن می شود. برای رسیدن به واقعیت بیشتر نیاز به لایه بندی این نوع کفپوش است. برای نصب و لایه بندی کفپوش ابتدا متراژ محل مورد نظر محاسبه می شود. پس از آن طرح مورد نظر با پرینتر های اکوسالونت ایجاد می شود. قبل نصب باید توجه داشت که اگر کف کار را سرامیک و کاشی تشکیل داده با ساب اصطحکاک لازم ایجاد شود. در ضمن بهترین کف برای کار موزائیک و بتون می باشد. نکته دیگر خشک و تمیز بودن سطح کار است.

تماس با الوندپوش

الوندپوشمراحل نصب کفپوش سه بعدی

بعد از مطمئن شدن از وجود شرایط لازم جهت شروع کار به نصب کفپوش سه بعدی اقدام میکنیم. ابتدا مواد پولی اورتان را به همراه پودر بتونه مخلوط میکنیم بعد از مخلوط کردن کامل این دو هاردنر یا سخت کننده را به آن می افزاییم و کف سالن را کاملا به صورت یکدست بتونه میزنیم. پرینت را بر روی بتونه پهن کرده و تمام اضلاع آن را مرتب می کنیم. قلطک را آغشته به مواد پولی اورتان و هاردنر کرده و کاملا بر روی پرینتر کشیده می شود. نهایتا توسط تی هوای زیر تصویر پرینت را به اطراف هدایت میکنیم تا سطح زیر کار کاملا وکیوم شود. سپس مواد کیلر یووی را اضافه کرده و ۷۲ ساعت صبر میکنیم.

آموزش نصب کفپوش سه بعدی

به طور کل هر کفپوشی منجمله کفپوش سه بعدی که در محل اجرا می شود نصاب مختص خود را می طلبد. به عنوان مثال نصب کفپوش باشگاه بدنسازی که در کارخانه در ابعاد یک متر یا نیم متر مربع تولید و به دست مصرف کننده می رسد را خود شخص می تواند به خوبی نصب کند. اما نصب کفپوش اپوکسی تنها توسط نصاب اجرا می شود و تقریبا از عهده اجرای نصب توسط خود مشتری خارج است. نصب کفپوش سه بعدی نیز نیازمند مهارت و تجربه ای دوچندان بوده که برای نصب آن کلاس های آموزشی برگذار می گردد.