الوندپوش

09353380268

مشاوره رایگان

02166577354

خرید چمن مصنوعی، چرا و چگونه؟

همانطور که بار ها و بار ها روی چمن مصنوعی قدم گذاشته‌اید، به خوبی می‌دانید که چمن مصنوعی پوشش خاصی شبیه به چمن است که در محیط‌های مختلف به کار گرفته می‌شود. خرید چمن مصنوعی فرد را با چالش‌های بسیاری روبرو می‌کند چرا که می‌بایستی این محصول را به خوبی بشناسد، فاکتورهای خرید آن را در نظر بگیرد، نسبت به مزایای آن با خبر باشد و بهترین نوع چمن مصنوعی را برای محیط مورد نظرش انتخاب کند. جنس چمن مصنوعی نوع خاصی از الیاف و بستری پلیمری است که ترکیب این متریال در چمن مصنوعی‌های مختلف متفاوت است. برای مثال ممکن است الیاف مصرفی در چمن مصنوعی ورزشی از الیاف مصرفی در چمن مصنوعی ویلایی متفاوت‌تر باشد.

کاربرد چمن مصنوعی

البته این تفاوت به معنای خوب و یا بودن چمن مصنوعی‌ها نیست و تنها کاربرد چمن مصنوعی در راستای الیاف استفاده شده در آن مطرح است. چمن مصنوعی بسیار شبیه به چمن واقعی است و خرید آن مزایای بسیاری دارد. اگر بوی خوب چمن واقعی را فاکتور بگیریم، مزایای چمن مصنوعی از چمن واقعی به مراتب بیشتر است. چمن مصنوعی هزینه نگهداری ندارد، رشد نمی‌کند، مقاومت بالایی در شرایط مختلف جوی دارد و نسبت به تغییرات آب و هوایی دچار تغییر رنگ نمی‌شود. با خرید چمن مصنوعی ایده آل خود همیشه سبز باشید!

خرید چمن مصنوعیخرید چمن مصنوعی به چه عواملی بستگی دارد؟

خرید چمن مصنوعی مناسب متناسب بار کاربرد آن به فاکتور و عواملی بسیاری بستگی دارد که در پروسه تهیه این محصول برخی از فاکتورها برای برخی از مشتری‌های اهمیت بیشتری دارد.  برای مثال برای مشتری X ممکن است رنگ چمن مهم باشد و برای مشتری Y جنس چمن از اهمیت بیشتری برخوردار باشد. فاکتورهای شما چیست؟ در موارد بعدی قصد داریم فاکتورها و عوامل مربوط به خرید چمن مصنوعی را بررسی کنیم تا شما نیز دیدگاهی نسبت به این فاکتورهای موجود کسب کنید.

عوامل مهم در خرید چمن مصنوعی عبارت است از:

  • تراکم چمن مصنوعی
  • رنگ چمن مصنوعی
  • نوع بافت چمن مصنوعی
  • متریال چمن مصنوعی
  • نوع کاربرد چمن مصنوعی
  • ارتفاع چمن مصنوعی
  • تعداد گره‌های چمن مصنوعی

بسته به کاربردی که برای چمن مصنوعی در نظر میگیرید می‌بایستی فاکتورها را نیز در نظر داشته باشید. برای مثال اگر برای زمین بازی و یا زمین فوتبال چمن تهیه می‌کنید باید به ۵ فاکتور مناسب در خرید چمن مصنوعی دقت کنید. فاکتورهایی مانند ارتفاع چمن مصنوعی، تراکم چمن مصنوعی متریال، نوع کاربرد و بافت در خرید چمن مصنوعی برای زمین فوتبال بسیار مهم اند. عدم توجه به این فاکتورها، عملکرد صحیح چمن مصنوعی در زمین بازی را کاهش میدهد. اما چه فاکتورهایی در خرید تمام چمن مصنوعی‌ها اهمیت دارد؟ مهمترین فاکتوری که می‌بایستی به آن توجه ویژه داشت جنس چمن مصنوعی است. اما جنس چمن مصنوعی از چیست؟

خرید چمن مصنوعیمتریال های تشکیل‌ دهنده چمن مصنوعی را بشناسید!

کیفیت و قیمت در خرید چمن مصنوعی

حرف اول را می زند. اما کیفیت حاکی از چیست؟ کیفیت بالا فاکتوری است که به جنس چمن مصنوعی ربط دارد. استفاده از متریال‌های مناسب در تهیه چمن مصنوعی همان نقطه عطفی است که کیفیت را پدید می‌آورد. در حالت کلی چمن مصنوعی از نوع خاصی پلیمر ساخته می‌شود. اما این که چه نوع پلیمری در تشکیل آن دخیل است نیز اهمیت دارد:

  1. نایلون : چمن مصنوعی نایلونی جز با دوام‌ترین چمن مصنوعی‌ها به شمار می‌آید. این نوع از چمن مصنوعی طول عمر بالایی دارد و برای سالیان دراز شکل اولیه خود را حفظ میکند. قیمت است نوع از چمن مصنوعی از سایر مدل‌های آن بیشتر است.
  2. پلی اتیلن: چمن مصنوعی پلی اتیلنی بسیار نرم، لطیف و سبز است و برای مصارف عمومی کاربرد دارد.
  3. پلی پروپیلن: اگر به دنبال ارزانترین چمن مصنوعی هستید، چمن مصنوعی پلی پروپیلنی را انتخاب کنید. این نوع از چمن مصنوعی نیز مانند سایر چمن مصنوعی‌ها دوام و کارایی بالایی دارد.

خرید چمن مصنوعیتنوع در خرید چمن مصنوعی ؟

چمن مصنوعی انواع و دسته بندی‌های مختلفی دارد، اما غالبا در مبحث فروش دسته بندی چمن ها نسبت به کاربرد چمن مصنوعی مطرح می‌شود. همانطور که میدانید چمن مصنوعی کاربردهای مختلفی دارد و برای مکان‌های مختلفی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. شما قادر به بهره‌مندی از چمن مصنوعی در هر محیط یا مکانی هستید که دلتان می‌خواهد آراسته باشد و با سرسبزی چشمگیر چمن مصنوعی نمایان شود. انواع چمن مصنوعی از بابت کاربرد آن به این شرح است:

  • چمن مصنوعی برای زمین فوتبال
  • چمن مصنوعی برای زمین بازی
  • چمن مصنوعی برای زمین بازی کودکان
  • چمن مصنوعی برای مهدکودک
  • چمن مصنوعی برای رستوران
  • چمن مصنوعی برای هتل
  • چمن مصنوعی برای ویلا

برای خرید چمن مصنوعی تضمینی و باکیفیت در نوع دلخواه تان کافیست به فروشگاه‌های معتبر فروش این محصول مراجعه کرده و به صورت آنلاین اقدام به خرید آن کنید.

خرید چمن مصنوعیخرید چمن مصنوعی ورزشی و زمین فوتبال

چمن مصنوعی زمین فوتبال

تمام زیبایی زمین فوتبال و محیط‌های ورزشی به چمن سبز رنگ آن است. مخصوصا اگر چمن همیشه سبز باشد و هر باری که بر آن قدم می‌نهند همان تازگی اولیه را داشته باشد. چمن سطحی از زمین بازی است که دویدن، بازی با توپ، زمین خوردن و بلند شدن را تجربه میکند، میبیند و حس میکند. از این رو باید از دوام بالایی برخوردار باشد تا بتواند به زمین فوتبال واقف باشد. بهترین چمنی که برای زمین‌های فوتبال پیشنهاد می‌شود، چمن مصنوعی است. خرید چمن مصنوعی برای زمین فوتبال مزایای بسیاری دارد. البته این مزایای هم شامل بازیکنان و هم شامل صاحب زمین می شود. چرا که چمن مصنوعی:

  • تراکم بالایی دارد
  • بسیار نرم و لطیف است
  • با ضربات پا و دویدن روی آن کنده نمی‌شود
  • همیشه سبز و تازه است
  • هزینه نگهداری ندارد
  • به راحتی عوض می شود
  • نیازمند آبیاری نیست

و…

اما برای خرید چمن برای زمین فوتبال به چه اطلاعاتی نیاز دارید؟ در ابتدا باید ابعاد زمین مشخص شود. در مرحله بعدی نوع منطقه و آب و هوا محیط مورد نظر مد نظر است. چمن مصنوعی برای اقلیم های گرم با اقلیم های سرد متفاوت است. در مرحله سوم باید نوع کاربری زمین مشخص شود که آیا زمین فوتبال تخصصی است و یا برای استفاده شخصی در پی خرید چمن برای آن هستید.

فراموشی دغدغه ها با چمن مصنوعی ویلایی!

هنگامی که پس از گذراندن روز های سخت کاری درب ویلا را باز کرده و با نمای سرسبز چمن ‌های مصنوعی مواجه می‌شوید، خستگی تمام روزهایی که با دغدغه های مختلف گذرانده‌اید یکجا رفع می‌شود. این مورد یکی از مهمترین دلایلی است که باید (باید!) برای ویلا چمن مصنوعی تهیه کنید. چنانچه شما تنها گهگاهی به ویلا سر می‌زنید و تایم کافی برای رسیدگی به چمن طبیعی را ندارید قطعا باید در صدد تهیه چمن مصنوعی باشید. بدون هیچ دغدغه‌ای نسبت به خراب شدن چمن مصنوعی به ویلا سفر کنید و تنها به فکر خوشی‌های ناتمامی باشید که انتظار شما را می کشد!      دیگر نگران چه هستید؟

امروزه چمن مصنوعی از الیاف و متریال‌های باکیفیت تولید می‌شود. از این رو طول عمر بسیار بالایی دارند و می توانند برای سال های همچنان سبز و تازه باقی بمانند. تار های الیافی چمن مصنوعی حالت ارتجاعی دارند و پس از آنکه روی آن قدم میگذاریم به حالت اولیه برمیگردد. اما آیا چمن طبیعی چنین خواصی نیز دارد؟ در مورد ابعاد چمن مصنوعی برای ویلا نیز جای هیچ نگرانی وجود ندارد. ابعاد چمن و ارتفاع آن به راحتی قابل تنظیم است و می‌توان آن را متناسب به شکل دلخواه مشتری برش داد. در خرید چمن مصنوعی ویلایی دقت لازم را به خرج دهید تا به اشتباه چمن مصنوعی غیر مربوط تهیه نکنید.

خرید چمن مصنوعی برای رستوران

امروزه که بازار رقابت انواع رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها داغ است، خرید چمن مصنوعی برای رستوران می‌تواند سکوی پرتابی برای رستوران و یا کافی شاپ شما باشد. فضای همیشه سبز و مرتب رستوران رویایی است که تنها با خرید چمن مصنوعی محقق می شود. اما علاوه بر ظاهر زیبا مزایای بیشمار دیگری نیز در خرید چمن مصنوعی برای رستوران وجود دارد. اولین مزیت مهم ،”خراب‌نشدن” چمن مصنوعی زیر پایه های میز و صندلی است. اگر رستوران دارای فضای بازی است که میز و صندلی را روی چمن میچینید، انتخاب چمن مصنوعی بسیار عاقلانه از چمن طبیعی است. علاوه بر آن دردسر های جابجایی میز و صندلی برای آبیاری و رسیدگی به چمن‌ها دغدغه دیگری است مجددا شما را به فکر فرو میبرد و بیشتر برای خرید چمن مصنوعی برای رستوران متقاعد میکند. از سوی دیگر رسیدگی به چمن مصنوعی بسیار وقت گیر و شاید ممکن باشد شما چندین بار در ماه برای رسیدگی به چمن طبیعی رستوران را تعطیل کنید! از هر جهت که در نظر بگیرید چمن مصنوعی منطقی تر جلوه میکند.

چطور خرید چمن مصنوعی را آنلاین انجام دهیم؟

خرید چمن مصنوعی به صورت آنلاین حتی راحت از خوردن یک لیوان آب است. حتی تایمی که برای خرید چمن مصنوعی صرف میکنید نیز از خوردن یک لیوان آب کمتر است! اما چگونه؟ تنها کافیست ابعاد محیط مورد نظر، نوع کاربری و مشخصات ظاهری خود را در اختیار فروشگاه‌های آنلاین الوندپوش خرید و فروش چمن قرار دهید و پس از چند روز کاری چمن های همیشه سبزتان را در آدرس مورد نظرتان تحویل بگیرید. چنانچه که اطلاعات کافی نسبت به چمن مصنوعی، انواع چمن مصنوعی، رنگ های چمن مصنوعی و نحوه نصب آن ندارید، ما میتوانیم از ابتدا تا به انتها در خدمت شما باشیم.