الوندپوش

09353380268

مشاوره رایگان

02166577354

کاربرد چمن مصنوعی

کاربرد چمن مصنوعی : تا قبل از پیدایش مواد پلیمری و گرانولی زیبا سازی شهری ، محوطه های مسکونی و محیط های ورزشی فقط با کاشت و نگهداری چمن طبیعی صورت می گرفت. بعد از اولین کاربرد چمن مصنوعی ویژگی های این محصول دست ساز آشکار شد. تا جایی که مزیت های منحصر به فرد چمن مصنوعی باعث شد استفاده از آن روز به روز افزایش یابد. در این مقاله با کاربردهای چمن مصنوعی با شما هستیم.

کاربرد چمن مصنوعی در زمین فوتبال

احتمالا با شنیدن کاربرد چمن مصنوعی ناخودآگاه بیاد زمین چمن فوتبال می افتیم. البته این تصور سریع دور از انتظار هم نیست. چون اولین کاربرد چمن مصنوعی در زمین فوتبال صورت گرفت. چمن مصنوعی توانست توقعات چون مسطح بودن زمین ، رسیدگی کمتر و سبزی دائمی را پوشش دهد به طوری که هم اکنون تمام زمین های فوتبال حرفه ای توسط چمن مصنوعی ساخته می شوند.

کاربرد چمن مصنوعیکاربرد چمن مصنوعی در زمین های گلف

به لحاظ ویژگی های ظاهری و ابعاد زمین های گلف می توان بیشترین استفاده و کاربرد چمن مصنوعی را در چمنزارهای بازی گلف دانست. زمین گلف نیز در ابتدا زمین های دارای چمن طبیعی بود که رفته رفته چمن طبیعی جای خود را به چمن مصنوعی داد. هم اکنون از کاربرد چمن مصنوعی در کشور هایی که زمین حاصلخیز نداشته و یا آب کافی برای آبیاری چمن طبیعی را ندارند نمی توان چشم پوشید. بعنوان مثال زمین های گلف کشور های حوزه خلیج فارس به طور کل با چمن مصنوعی احداث شده اند.

چمن مصنوعی موکتی لیست قیمت چمن مصنوعیچمن مصنوعی موکتیچمن مصنوعی موکتیچمن مصنوعی موکتیکاربرد چمن مصنوعی در محوطه های شهرداری 

کاربردهای چمن مصنوعی از احداث زمین گلف و فوتبال نیز پیشی گرفته است. تا جایی که می توان توجیه استفاده زیبا سازی را برای آن در نظر گرفت. همانطور که میدانید چمن مصنوعی دارای سطح هموارتر و یکدست تری نصب به چمن طبیعی است. از این رو در بحث زیبا سازی و مبلمان شهری گزینه بجایی برای چمن طبیعی است. مسائل مربوط به نگهداری ، آبیاری و هر نوع فرایند بهداشت چمن طبیعی بخودی خود رفع خواهد شد.

الوندپوشکاربرد چمن مصنوعی در خانه های ویلایی

نگهداری آسان ، نصب و برچیدن چمن مصنوعی و بسیاری از مزایای مضاعف چمن مصنوعی باعث شده تا پای چمن مصنوعی به باغچه های منازل نیز باز شود. به طوری که جدیدا مالکان مناطق مسکونی نیز برای سبز کردن حاشیه راهروها و یا مابین کفپوش ها از چمن مصنوعی نواری استفاده می کنند.