الوندپوش

09353380268

مشاوره رایگان

02166577354

لیست قیمت چمن مصنوعی

لیست قیمت چمن مصنوعی وابسته به قیمت انواع مواد پلیمری از جمله پلی پروپیلن یا پلی اتیلن است. عمده مواد تشکیل دهنده چمن مصنوعی مواد پلی پروپلین است که در این مقاله به بررسی این مواد و نحوه بکار گیری در چمن مصنوعی پرداخته می شود. و نهایتا لیست قیمت چمن مصنوعی که متاثر از کمیت و کیفیت مواد یاد شده است. با ما همراه باشید.

لیست قیمت چمن مصنوعی
لیست قیمت چمن مصنوعی

لیست قیمت چمن مصنوعی : پلی پروپیلن

پلی پروپیلن یکی از پرمصرف ترین مواد در بین مواد دیگری پلیمری است. یکی از مشتقات نهایی نفت بشمار می رود و در مقابل عناصری چون رطوب و چربی و حلال های متعارف صنعتی مقاوم است. پلی پروپیلن را با نام اختصاری pp می شناسند و درجه ذوب آن بالاتر از صد و هفتاد درجه سانتی گراد است. در واقع تمام محصولاتی که به طور حجیم ساخته می شوند از این ماده گرفته می شوند. پلی پروپیلن در سال ۱۹۵۱ در اروپا ابداع شد و ویژگی های بالقوه آن منجمله استحکام ، ارزانی و … باعث شد که سال به سال بر گستره استفاده آن افزوده شود. یکی از کاربردهای پلی پروپیلن ساخت خاف و یا شانه های چمن مصنوعی بوده و می توان گفت تقریبا تمام چمن مصنوعی از پلی پروپیلن ساخته می شود. از این رو یکی از موارد موثر در لیست قیمت چمن مصنوعی قیمت پلی پروپیلن است.

الوندپوش

لیست قیمت چمن مصنوعی : پلی اتیلن

پلی اتیلن یکی دیگر از مشتقات دست آخر نفت بوده و با نام مخفف PE شناخته می شود. پلی اتیلن گرمانرم بوده و در نقطه حرارت ذوب خود به حالت مایع تبدیل شده و در پایین ترین مقاوت برودتی حالت جامد به خود می گیرد. پلی اتیلن نیز همانند پلی پروپیلن کاربرد های فراوانی دارد. که بسته به فرایند تولید می توان محصولات متنوعی از آن ساخت. البته پلی اتیلن را با دیگر مواد گرانولی میکس کرده و محصولاتی با کاربردهای خاص تولید می کنند. در تولید کفی چمن مصنوعی نواری و یا موکتی از پلی اتیلن استفاده می شود.

چمن مصنوعی موکتی لیست قیمت چمن مصنوعی لیست قیمت چمن مصنوعی لیست قیمت چمن مصنوعیلیست قیمت چمن مصنوعی بر چه اساسی است؟

مسلما قیمت pp و pe هر دو در لیست قیمت چمن مصنوعی نقش دارند. اما بنابر کاربرد چمن مصنوعی این قیمت می تواند متفاوت باشد. هر چه خلوص پلیمرهای گفته شده بالاتر باشد درجه کیفیت چمن مصنوعی بالاتر بوده و در نتیجه قیمت چمن مصنوعی بالاتر است. بطبع هرچه کیفیت پلیمر پایین تر باشد و یا نهایتا از مواد بازیافتی تهیه شده باشد کیفیتی نسبتا پایین تر داشته البته کاربردهای مختص به خود را دارد که نیازی به کیفیت بالای چمن مصنوعی نیست.

لیست قیمت چمن مصنوعی

برای استعلام لیست قیمت چمن مصنوعی می توانید با دفتر تماس بگیرید. از آنجا که تولید چمن مصنوعی ارتباط تقریبا مستقیمی با دلار دارد و برخی پلیمرهای پلی پروپیلن از خارج از کشور تهیه می گردد و در چند ماهه اخیر شاهد نوسانات زیادی راجع به نرخ ارز بوده ایم به خاطر همین مسئله نمی توان قیمت قاطعانه ای را درج کرد. برای استعلام لیست قیمت و خرید چمن مصنوعی می توانید با شرکت تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان نیز برخوردار شوید.