الوندپوش

09353380268

مشاوره رایگان

02166577354

قیمت چمن مصنوعی برای تراس

قیمت چمن مصنوعی برای تراس یک سوال متداول است که بسیاری از کاربران و خریداران کاربرد مورد نظرشان است. در واقع چمن مصنوعی که صرفا جهت استفاده در تراس و یا بالکن باشد تولید نمیشود بلکه نحوه تقاضای کاربران باعث شده تا قیمت چمن مصنوعی برای تراس و بالکن پرسیده شود. از این رو مجاب شدیم تا در این صفحه به فروش چمن مصنوعی با کاربرد تراس و بالکن بپردازیم.

قیمت چمن مصنوعی برای تراس

قیمت چمن مصنوعی برای تراس
کیفیت و قیمت چمن مصنوعی برای تراس 

همانطور که گفته شد با وجود اینکه چمن مصنوعی کاربردهای بیشماری دارد و می توان از آن هم به عنوان چمنی کاربردی استفاده کرد و یا می توان فقط جنبه زیبایی را مد نظر داشته باشد ؛ اما نمی توان گفت که چمن مصنوعی با کاربرد خاص و یا تک منظوره ساخته می شود. به عنوان مثال چمن مصنوعی فوتبال با چمن مصنوعی گلف تفاوت چندانی ندارد. البته ناگفته نماند که حد و مرز این تفاوت را کیفیت مشخص می کند. زیرا چمن مصنوعی نیز همانند کالاهای دیگر با کیفیت های متنوعی ساخته می شوند. مثلا در زمین فوتبال استحاک چمن مصنوعی بسیار حائز اهمیت است در  صورتی که در احداث چمن مصنوعی برای فضای پارکی و محوطه شهری کیفیت رنگ مهمتر است. از این رو اگر در صدد سفارش چمن مصنوعی هستید بنا بر نیازی که دارید کیفیت را انتخاب کنید. قیمت چمن مصنوعی برای تراس

چمن مصنوعی موکتیچمن مصنوعی موکتیچمن مصنوعی موکتیابعاد در قیمت چمن مصنوعی برای تراس

مسلما تراس ها و بالکن ها دارای ابعاد وسیع نیستند. از این رو باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که عرض چمن مصنوعی برای تراس یا بالکن با یکدیگر همخوانی داشته باشند. در نظر گرفتن همین هماهنگی باعث می شود پرتی کمتری هنگام برش چمن مطنوعی داشته باشید و نهایتا قیمت چمن مصنوعی برای تراس کمتر شود. نکته دیگر بابت ابعاد چمن مصنوعی برای تراس و بالکن قیمت کمتر است. بخاطر مساحت کم اینگونه محیط ها شما می توانید با کیفیت ترین چمن مصنوعی را برای تراس و بالکن انتخاب کنید چون قیمت کل کار هزینه چندانی ندارد.

تماس با الوندپوش

چمن مصنوعی موکتیالوندپوشرنگبندی قیمت چمن مصنوعی برای تراس 

قیمت چمن مصنوعی برای تراس
نکته دیگر که سوالات زیادی بابت آن پرسیده شده است تفاوت قیمت در رنگ بندی چمن مصنوعی و استفاده در بالکن و تراس است. از آنجا که بیشتر مواد مورد استفاده در ساخت چمن مصنوعی الیاف پلیمری و پلی پرو پلین است بخاطر همین رنگ قبل از مونتاژکاری انجام می شود و تفاوت چندانی در رنگ بندی چمن مصنوعی نیست. در واقع چمن های مصنوعی برای تراس و بالکن در انواع رنگ های سبز ، قرمز ، نارنجی ، زرد و … ساخته می شود و دلیلی بر گرانی هر یک نسبت به دیگری وجود ندارد.