الوندپوش

09353380268

مشاوره رایگان

02166577354

قیمت هر متر کفپوش سه بعدی

قیمت هر متر کفپوش سه بعدی سوال متداول اکثر متقاضیان است. قیمت کفپوش اپوکسی بدون طرح و ساده و یا دارای پودر رنگ مشخص است. اما برای کفپوش های سه بعدی کمی مسئله فرق می کند. چون در این محصول باید طرح و نقش به وضوح مشخص شود و هر نوع تغییراتی حین کار کیفیت نهایی را کاهش خواهد داد. در اینجا در مورد قیمت هر متر کفپوش سه بعدی صحبت خواهیم کرد.

قیمت هر متر کفپوش سه بعدی

قیمت هر متر کفپوش سه بعدی ؛ طرح ها

قیمت هر متر کفپوش سه بعدی بستگی به طرحی دارد که قصد اجرای آن را داریم. روز به روز بر ریزه کاری کفپوش های سه بعدی افزوده می شود و به موازات همین پیشرفت توقعات نیز افزایش می یابد. از این رو باید توجه بیشتری به نصب و اجرای کفپوش سه بعدی نسبت به کفپوش های معمولی داشت. قیمت هر متر کفپوش سه بعدی نیز از قیمت هر متر کفپوش ساده بیشتر می شود. به طوری که اقداماتی که برای کفپوش های اپوکسی انجام می دهیم برای کفپوش های سه بعدی نیز انجام می شود البته با کمی حساسیت بیشتر و البته به روش ماله کشی انجام می گیرد. تفاوت عمده در نقشی است که بصورت چاپ شده توسط دستگاه های پرینتر عریض ایجاد می شود. نقش ایجاد شده بر روی کف قرار می گیرد و مواد اپوکسی بر روی آن ریخته شده و پهن می گردد.

قیمت هر متر کفپوش سه بعدی ؛ ابعاد کوچک

قیمت هر متر کفپوش سه بعدی برای ابعاد کوچک و بزرگ نیز متفاوت است. بدین علت که ابعاد کوچکتر باید به صورت سرتاسر و یکپارچه نقش بندی شود و اگر نقش مورد نظر ما از مساحت محل مورد نظرمان کوچکتر باشد حاشیه های طرح باید به صورت لب به لب محیط محل را پر کند. از این رو نباید توقع داشته باشیم که ابعاد طرح ها در مکان های کوچک می تواند برش بخورد و فقط قسمتی از طرح مورد نظر را پوشش دهد چون در اینگونه اجرا ها که با مساحت خیلی زیادی روبرو نیستم طرح نیز هم اندازه مساحت است و حتی در قسمت های خالی کف طرح چاپ می شود.

تماس با الوندپوش

الوندپوشقیمت هر متر کفپوش سه بعدی ؛ ابعاد بزرگتر

اجرا و نصب کفپوش های سه بعدی در ابعاد بزرگتر کمی متفاوت است. چون به دلیل وسعت و گستردگی این نوع کفپوش ها چاپ طرح های بزرگ چندان زیبا نیست و اینکه نیازی نیست که از جابجای مساحت مورد نظر برای طرح خود استفاده کنیم. از اینرو احتمالا یک طرح خورشید ۳ متری در وسط محیطی به ابعد ۱۰۰ متر بسیار چشم گیر تر از طرحی است که کل ۱۰۰ متر را پوشش دهد. البته می توان حاشیه کار را نیز با طرح های ریز تزئین کرد. بدین جهت می توان طرح ها را تیکه تیکه چاپ کرد و به این صورت هزینه نهایی نیز کاهش خواهد یافت.

قیمت هر متر کفپوش سه بعدی ؛ انواع طرح و نقش

همانطور که گفته شد قیمت هر متر کفپوش سه بعدی بسیار بستگی به نوع آن دارد که در سه مدل معرفی می شود.
۱٫ کفپوش اپوکسی طرح ساده
۲٫ کفپوش اپوکسی طرح ابر و باد
۳٫ کفپوش اپوکسی طرح برجسته
از میان کفپوش های فوق ، کفپوش اپوکسی ساده دارای کمترین قیمت ممکن است و قیمت بالاتر را کفپوش ابر و باد داشته و نهایتا کفپوش های سه بعدی و یا برجسته بالاترین اجرت و قیمت نصب را دارند.
برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید با دفتر الوندپوش تماس بگیرید.
پیروز باشید