الوندپوش

09353380268

مشاوره رایگان

02166577354

اجرای اپوکسی حمام

اجرای اپوکسی حمام برای عایق کاری و زیبایی دکوراسیون حمام دیوارپوش و کفپوش اپوکسی بهترین محصول در این زمینه می‌باشد. در اینجا نحوه‌ی اجرای اپوکسی حمام که زیباترین و بهترین عایق رطوبت است را شرح دهیم.

کفپوش اپوکسی , اجرای اپوکسی حماماجرای اپوکسی حمام بعنوان کفپوش

زیبایی دکوراسیون تمام نقاط منزل برای اکثر افراد مهم است یکی از محصولاتی که به زیبایی منزل می‌افزاید اپوکسی است. حمام یکی از قسمت‌های است که بیشتر با آب تماس دارد با انتخاب درست در اجرای اپوکسی حمام و دیوارپوش مناسب می‌توانید آن را در مقابل رطوب عایق کاری کنید. بیشترین مصالح رایج در بین مردم ما برای زیبایی و عایق‌کاری حمام کاشی می‌باشد.

اما باید این را متذکر شد که کاشی نتنها بعد از گذشت مدت زمانی مقاومت خود را در مقابل رطوبت از دست می‌دهد بلکه زیبایی آن نیز از بین می‌رود و کهنه می‌شود. به لحاظ بهداشتی نیز به مرور جرم می‌گیرند. در نتیجه برای بهداشت فردی شما مناسب نخواهد بود پس سعی کنید با انتخاب کفپوش اپوکسی حمام بهترین راه را برای سلامتی و زیبایی محیط خود انتخاب کنید.

شناخت نحوه اجرای اپوکسی حمام و دیدن طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت باعث می شود تا حمام کاملا لوکسی داشته باشید. اپوکسی حمام برعکس کاشی که بعداز مدتی استاندارد بهداشتی خود را از دست می‌هد تا هر زمان که بخواید بهداشتی و قابل استفاده می‌باشد.

اجرای اپوکس حمام سه بعدی

برای کفپوش حمام معمولا از اپوکسی سه بعدی استفاده می‌کنند که اجرای اپوکسی حمام در چند مرحله اجرا می‌شود:

  • مرحله اول: سطح حمام را کاملا خشک و تمیز کنید و بر روی آن شکستگی و خط‌های ریزی ایجاد شود تا برای اجرای اپوکسی چسپندگی لازم بوجود آید.
  • مرحله دوم: شیار بین کاشی‌ها را با بتونه اپوکسی و یا بتونه سنگی کاملا بپوشانید تا مقاومت کفپوش را بالا ببرد.
  • مرحله سوم: در اجرای اپوکسی حمام ، پرایمر را با غلطک رنگ و مرحله به مرحله بر روی زمین پخش می‌کنید تا سطح به صورت کاملا یکپارچه دربیاید.
  • مرحله چهارم: بعداز خشک شدن پرایمر رنگ اپوکسی را با کارتک بر روی زمین پخش کنید. رنگ اپوکسی را بین هفت ساعت تا هفت روز خشک می‌شود هر چقد زمان بیشتری طول بکشد مقاومت آن بیشتر می‌شود.
  • مرحله پنجم: در این مرحله اجرای اپوکسی حمام باید حتما از پارچه‌های مخصوص که ضدآب و ضداسیداند استفاده کرد.
  • مرحله ششم: بعداز این‌که پارچه و طرح مناسب را بر روی سطح نصب کردید باید لاک اپوکسی را بر روی آن پخش کنید. دقت کنید که حتما ماده ضد حباب در آن ریخته باشند تا زیبایی کفپوش اپوکسی شما با حباب‌های بوجود می‌آید از بین نرود.

ویژگی‌های کفپوش اپوکسی حمام

  1. با اجرای اپوکسی در حمام خود مانع از لغزش و لیز خوردن خود و افراد خانوادتان شوید. زیرا بارها برای اکثر افراد پیش آمده که سطح حمام به دلیل استفاده از موادشوینده بسیار لغزنده شود و باعث سرخوردن و یا زمین خوردن شود.
  2. از دیگر مزایایی اجرایی اپوکسی حمام این است که شما با انتخاب تصاویر سه بعدی جلوه‌ی متفاوت و رویایی به حمام خود می‌دهید و اکثر این تصاویر می‌توانند انرژی مثبت و حس آرامش را به شما هدیه دهند.
  3. حمام به دلیل مرطوبی که دارد محل مناسبی برای رشد باکتری است. اما کفپوش اپوکسی ضد باکتری بوده و اجازه نمی‌دهد تکثیر به باکتری‌ها نمی دهد.

الوند پوش : اجرای اپوکسی حمام