الوندپوش

09353380268

مشاوره رایگان

02166577354

قیمت کفپوش باشگاه بدنسازی

قیمت کفپوش باشگاه بدنسازی سوالی است که بخاطر تماس های زیاد مجاب بر پاسخی مفصل شدیم. باشگاه های پرورش اندام همانند دیگر باشگاه های ورزشی نیاز به کفپوشی مناسب دارند. کفپوشی که علاوه بر ایمنی لازم برای ستون فقرات و مفاصل بدن و البته تجهیزات و کف باشگاه باعث زیبایی محیط ورزشی می گردد. برای اطلاعات بیشتر راجع به قیمت کفپوش باشگاه بدنسازی همراه باشید.

کفپوش باشگاه بدنسازی , قیمت کفپوش باشگاه بدنسازیقیمت کفپوش باشگاه بدنسازی

کفپوش های باشگاه بدنسازی در ضخامت های مختلفی تولید می شدند که در زیر لیست شده است
• کفپوش باشگاه بدنسازی ۱۸ میل
• کفپوش باشگاه بدنسازی ۲۰ میل
• کفپوش باشگاه بدنسازی ۲۳ میل
• کفپوش باشگاه بدنسازی ۲۵ میل
• کفپوش باشگاه بدنسازی ۳۰ میل
• کفپوش باشگاه بدنسازی ۴۰ میل

که بنا بر تقاضا و البته تجربه خود و مشتریان گرامی به این نتیجه رسیده ایم که بهترین ضخامت و قیمت کفپوش باشگاه بدنسازی مربوط به ضخامت ۲۰ میلی متر است.

در واقع ضخامت کمتر از ۲۰ میل تحمل ضربات و فشار های وارده تجهیزات و وزنه های باشگاه را نداشته و بیشتر از این ضخامت نیز الاستیتگی بیشتر از توقع دارد که مناسب این نوع ورزش نیست. برای اطلاع از قیمت کفپوش باشگاه بدنسازی ۲۰ میل و یا هر ضخامت دیگر مد نظرتان می توانید با شرکت تماس برقرار کنید. کارشناسان ما آماده مشاوره به شما و اطلاع رسانی لیست قیمت انواع کفپوش لاستیکی و گرانولی هستند.

قیمت کفپوش باشگاه بدنسازیقیمت کفپوش باشگاه بدنسازیقیمت کفپوش باشگاه بدنسازیقیمت کفپوش باشگاه بدنسازیمبنای قیمت کفپوش باشگاه بدنسازی

مبنای اصلی قیمت کفپوش باشگاه بدنسازی کیفیت سه ماده اصلی گرانول ، چسب و رنگ است که در پروسه تولید کفپوش های گرانولی استفاده می شود.
ابعاد مرسوم و متداول کفپوش نیز یک متر مربع است .

البته ناگفته نماند که شاهد بوده ایم گروهی بظاهر تولید کننده به عنوان نمونه کار تعدادی از کفپوش استاندارد را نشان مشتری داده و بعد از عقد قرار داد ابعاد و ضخامت هایی کمتر از نمونه را تولید می کنند.

الوندپوش

قیمت کفپوش باشگاه بدنسازی