الوندپوش

09353380268

مشاوره رایگان

02166577354

قیمت کفپوش گرانولی

قیمت کفپوش گرانولی وابسته به بسیاری از عواملی است که در پروسه تولید انجام میگیرد. به عنوان مثال کیفیت چسب و رنگ مصرف شده بسیار می تواند باعث دوام و مرغوبیت کفپوش گردد. البته به علت اینکه حجم بیشتر مواد تشکیل دهنده گرانول است بیشترین علت قیمت کفپوش گرانولی متاثر از کم و کیف گرانول مورد استفاده است.

قیمت کفپوش گرانولی

تاثیر گرانول در قیمت کفپوش گرانولی :

در بحث قیمت کفپوش گرانولی همانطور که گفته شد کیفیت گرانول باعث اصلی قیمت کفپوش گرانولی است. کیفیت گرانول خود متاثر از مواردی چون خلوص گرانول ، تراکم گرانول و … است. مواد اولیه و ابتدایی در تولید کفپوش گرانولی ، همان گرانول است.

گرانول مورد استفاده در کفپوش اگر خالص نباشد دارای الیاف نخی و فلزاتی است که علاوه بر کاهش کیفیت و دوام گرانول باعث احتمال خطر در حین بهره برداری برای مصرف کننده می گردد. چون سطح کار حالتی یکدست و یکنواخت نداشته و کم و بیش سیم فلزی درون آن دیده می شود. در صورتی که کفپوش گرانولی با کیفیت ، عاری از هر نوع کناف و الیاف و یا سیم های فلزی است و به طور پیوسته از گرانول تشکیل شده است. گرانول ماده اولیه برای تولید کفپوش است. دانه های گرانول دارای خاصیت ارتجایی هستند یعنی با فشار و یا کشش بر روی آنها ، تغیر حالت می دهند.

از این رو چون کفپوش گرانولی  نیز ساخته و پرداخته از دانه های گرانول است خاصیتی الاستیته همانند گرانول دارد. در واقه هرچه دانه های موجود در گرانول تراکم بالاتری داشته باشند می توان انتظار الاستیتگی بیشتر را از کفپوش داشت. علاوه بر مزیت های تراکم گرانول نکته دیگر درجه خلوص گرانول است.  همانطور که گفته شد ایمنی کفپوش گرانولی در گروه خلوص گرانول مورد استفاده است.

قیمت کفپوش باشگاه بدنسازی

قیمت کفپوش باشگاه بدنسازیقیمت کفپوش باشگاه بدنسازیرابطه چسب در قیمت کفپوش گرانولی :

بعد از تاثیر گرانول در قیمت کفپوش گرانولی ، دومین عامل موثر در قیمت ، چسب مورد استفاده است. در واقع وظیفه چسب انسجام و چسبیدگی گرانول های موجود در کفپوش است که هر چه چسب کفپوش گرانولی کیفیت بالاتری داشته باشد کفپوش شکنندگی و گسیختگی کمتری دارد. به طور مستقیم چسب مکملی است برای استفاده از گرانول مرغوب و تولید کفپوشی با کیفیت بالا.

در واقع کفپوش گرانولی با کیفیت باید دارای هر سه مشخصه مهم و تاثیر گذار ( گرانول _ چسب _ رنگ) باشد. ضمنا حالت ارتجاعی کفپوش نباید تحت تاثیر چسبندگی چسب گرانول قرار بگیرد در عین حال هم چسب باید به قدری چسبندگی مورد نیاز را تامین کند که باعث گسیختگی کفپوش نگردد. شایان ذکر است که به اطلاع شما عزیزان برسانیم شرکت الوند مخترع و تولید کننده چسبی مخصوص تولید کفپوش های گرانولی است. به طوری که در آزمایش استاندارد ، کفپوش تولیدی تحت فشار و خمیدگی ۱۸۰ درجه قرار گرفته است بدون هیچ گونه شکست و گسیختگی کفپوش گرانولی به حالت اولیه خود باز می گردد. که نتیجه این آزمایش کیفیت گرانول ، چسب و البته رنگ بکار رفته است.

الوندپوشتاثیر رنگ در قیمت کفپوش گرانولی :

سومین عامل در قیمت کفپوش گرانولی  نوع رنگ و البته نحوه رنگ آمیزی کفپوش است. رنگ مورد استفاده کفپوش گرانولی نباید از نوع رنگ های روغنی معمولی باشد. رنگ هایی که مناسب تولید کفپوش گرانولی نباشند بعنوان عامل بی کیفیتی محصول نهایی به شمار می آیند. از آنجا که کفپوش های گرانولی همواره در معرض کشش و فشار هستند رنگ کفپوش نیز باید بتواند تغیر حالات کفپوش را پوشش دهد.

رنگ هایی که به صورت استاندارد مورد استفاده قرار میگیرد از نوع استاتیک بوده و مقاومت ویژه ای در برابر نور افتاب دارند. همانطور که می دانید کنتراست رنگ های معمول در بازار در قبال اشعه uv مقاومت زیادی ندارند و به مرور زمان از کیفیت آن کاسته می شود و گاها از رنگی به رنگ دیگر تغیر می کند.

از این رو استفاده از رنگ مخصوص و مختص کفپوش گرانولی که پاسخگوی ویژگی های آن باشد بسیار اهمیت دارد. علاوه بر کیفیت رنگ مصرفی ، نحوه رنگ کاری کفپوش نیز بسیار حائز اهمیت است. رنگ در پروسه تولید همرا چسب و گرانول مخلوط می گردد و اصطلاحا دوقاب کفپوش ساخته می شود. به این ترتیب با وجود مصرف رنگ بیشتر کفپوش با کیفیت بالاتر ساخته می شود.

قیمت کفپوش باشگاه بدنسازینحوه پرس در لیست قیمت کفپوش گرانولی :

پرس کاری و ایجاد فشار همراه حرارت بر روی دوقاب ساخته شده تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت کفپوش گرانولی دارد. در واقع بعد از ساخت دوقاب کفپوش که شامل دانه های گرانول با تراکم زیاد ، چسب ، و رنگ است اخرین مرحله پرس کفپوش همراه حرارت بر روی آن است. پرس کفپوش در فشاری حدود ۳۰۰ نیوتن بر سطح و حرارتی حدود ۱۵۰ درجه سانتی گراد انجام می گردد. در واقع دستگاه پرس باید مشخصات اعداد فوق را دارا باشد که این خود مستلزم پرسی مختص این کار است.

قیمت کفپوش باشگاه بدنسازی